Przejdź do treści
Jak przygotować wniosek

Założenie konta i logowanie

Aby rozpocząć składanie wniosku, należy:

  • założyć konto w systemie generatora;
  • potwierdzić rejestrację przez e-mail;
  • zalogować się na konto Grantobiorcy.

Wnioski można składać, korzystając z kont utworzonych w poprzedniej edycji konkursu.

Rekomendowane jest, aby konto było założone dla organizacji, a rejestracji dokonała osoba mająca pełnomocnictwo do jej reprezentowania lub bezpośrednio odpowiedzialna za projekt.

Po aktywacji konta można się zalogować, korzystając z loginu (adres e-mail) i hasła. Po zalogowaniu Grantobiorca uzyskuje dostęp do generatora, w którym może:

  • utworzyć nowy wniosek;
  • edytować istniejący szkic;
  • wysłać wniosek do oceny.

Wniosek można zapisać w wersji roboczej i wrócić do jego edycji później. Rekomendujemy zapisywanie wersji  roboczej co 5-10 minut.

Gdy wniosek jest gotowy wyślij go do oceny. Po wysłaniu do oceny nie ma już możliwości edycji i poprawy wniosku.