Aby rozpocząć składanie wniosku, należy:
- założyć konto w systemie generatora;
- potwierdzić rejestrację przez e-mail;
- zalogować się na konto Grantobiorcy.
Wnioski można składać, korzystając z kont utworzonych w poprzedniej edycji konkursu.
Rekomendowane jest, aby konto było założone dla organizacji, a rejestracji dokonała osoba mająca pełnomocnictwo do jej reprezentowania lub bezpośrednio odpowiedzialna za projekt.
Po aktywacji konta można się zalogować, korzystając z loginu (adres e-mail) i hasła. Po zalogowaniu Grantobiorca uzyskuje dostęp do generatora, w którym może:
- utworzyć nowy wniosek;
- edytować istniejący szkic;
- wysłać wniosek do oceny.
Wniosek można zapisać w wersji roboczej i wrócić do jego edycji później. Rekomendujemy zapisywanie wersji roboczej co 5-10 minut.
Gdy wniosek jest gotowy wyślij go do oceny. Po wysłaniu do oceny nie ma już możliwości edycji i poprawy wniosku.